FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - TordenSPÅ'EN kigger på supcup
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 TordenSPÅ'EN kigger på supcup
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 15 May 2007 :  14:13:10  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Efter stor efterspørgelse kigger TordenSPÅ'EN på supcuppen!

.....................
........................................


Subcup:

Juventus-LA Galaxy = 1tal
Her kan der ikke hærske tvivl! Vidar er for snu, og kan hvis han finder sit gode spil frem, drille selv de bedste spillere!
Den gamle dame går videre fra den her kamp!

Macclesfield-Barnet = 2 tal
Denne kamp kan blive meget tæt, men Barnet bruger jo alle midler til at score . Men dette burde ikke gøre nogen forskel i denne kamp! Barnet vinder med 2 mål! og går videre.

Denne kamp, er rundens sikre

Schalke 04-Kaizer Chiefs = 1 tal
Denne kamp er afgjort på forhånd! 04 er et alt for velspillende hold, der unden problemer, skulle hive en sejer på hjemmebanen.

Denne kamp, er rundens overraskelse
Arsenal-Liverpool = 1 tal
Et klassisk opgør mellem to engelske hold. Et Liverpool hold, der i glimt viser klasse, burde være stærke nok til at hive en sejer hjem! Dog møder de Arsenal og Yasir, der i sidste runde af Liga-cuppen sendte Ole ud. Og den tendens har de tænkt sig at holde ved! Der ligger en overraskelse og venter! Og med et foredrag for spillerne, inden kamp start af den tidligere gunners stjerne John Faxe, kan det ikke gå galt. Det ligner et lille 1tal.

AC Horsens-FC Midtjylland = 1 tal
Jysk dansker opgør, som altid er svære at spå om. Spegepølserne mod Ulvene. Rygter vil fortælle, at ulve ikke kan li spegepølser, og dette gør udfaldet i denne kamp! Det bliver en snæver sejer, men er sikker på, at ulvene ikke taber uden stor fight!

Dette er rundens gyser
FCK-FC Barcelona = 2 tal
Er FCK faldet ned, efter endnu et dansk mesterskab? Eller rider de på bølgen, og klasker et Barca hold, som spiller lidt i krise for tiden? Jeg tror det ikke! Barca's offensiv er for stærk! og en 3-4-3 opstilling med en velspillende manager, burde for FCK til at ligne et hold, der spiller serie 1 bold!

Chelsea-04 Villareal = 1 tal
Denne kamp, kunne også ha været rundens sikre. De tidligere engelske mestre, der lige pt, besidder 3 pladsen i div, ligner og burde være en for stor mundfuld for det spanske teknikere.. Chelsea er for stærke, og vil uden tvivl vinde dette opgør. Mindst med 2 mål!

Fiorentina-Bayern München = 2 tal
Den Norske Tordenskjold, måtte lidt skuffende tage til takke med supcup, i stedet for at spille slutspil i BMT! Dette vil medføre, at Bayern vil tage grugeligt hævn! og de første der vil mærke den Norske managers vrede bliver Fiorentina. De gør det til tider godt! men der bliver nok intet at hente i mod, et meget godt Tysk hold!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!

Morfar
Fast mand på førsteholdet



286 Posts

Posted - 15 May 2007 :  14:30:48  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
Dette er rundens gyser
FCK-FC Barcelona = 2 tal
Er FCK faldet ned, efter endnu et dansk mesterskab? Eller rider de på bølgen, og klasker et Barca hold, som spiller lidt i krise for tiden? Jeg tror det ikke! Barca's offensiv er for stærk! og en 3-4-3 opstilling med en velspillende manager, burde for FCK til at ligne et hold, der spiller serie 1 bold!


hvis du nu havde kigget historie bøgerne efter så havde du set at den sidste kamp mellem fck ob barcelona blev 8-2 til fck..

i dit fjæs?

Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 15 May 2007 :  15:45:06  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey.. er fra Vestegnen jo.. kan ikke sidde og spå til FCK's fordel vel?

Og vent nu og se.... så snakker vi sammen efter!!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet



286 Posts

Posted - 15 May 2007 :  16:30:36  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
hmm whatever..

btw hvorfor er der ingen uafgjorte ? ved godt der skal findes en vinder.. men nogle kampe kunne jo godt blive x alligevel i den første kamp... eller er det kun 1 og 2 i din system

Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 16 May 2007 :  00:01:28  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
x'er er for kedelige... spiller kun på afgjorte kampe!

Vil hellere tabe en kamp i sidste min på kontra, fordi jeg har smidt alt frem for at vinde kampen! i stedet for, at spiller på et X.. men hey, det er jo bare mig...

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.111.9