FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Gladbach sendt ud!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Gladbach sendt ud!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 21 May 2007 :  13:00:19  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
I en utrolig spændende kamp, blev Gladbach sent søndag aften sendt hjem fra Madrid, med et 4-3 nederleg.

Dette betyder, at det mål, som klubben gjorde ved at smide penge efter en kendt manager, og flere penge efter den nuværende topscorer Mikkel Thygesen. Er faldet til jorden!

Der vil blive holdt møde i aften, hvor Manager Nordenbøl, sammen med sin anfører Mikkel Thygesen vil snakke med resten af truppen, om kampen igår!

Kampen var en utrolig tæt kamp! Med gode chancer til begge sider! "desværre" blev kampen afgjort på tilfældigheder og en lille pose held! Som jo er set før, i 2007 udgaven af DMT. Der jo med vores super angribere, giver en del flere mål og tilfældigheder, end der normalt vil komme.

Dog skal det siges, at Real spiller en god gang fodbold! Og fangede Gladbach manageren lidt med bukserne nede. Det blev dog som forventet, et Gladbach hold med spillet, men desværre for dem, ikke med målene!

Hvor Madrid, taber en tackling, og den rammer en Gladbach fod, og så spiller Raul fri der kan score uden problemer! Blev det til flere fantastiske redninger af Real keeperen der to gange redder et forsøg fra kanten af det lille felt!

Og da Raul så sender et frispark afsted i starten af 2halvleg! Og den rammer overlæggeren og Guti så uden problemer kan sparke kuglen i et tomt mål! Var kampen ligesom afgjort!

Gladbach havde en chance magen op af, senere i kampen, men her fladt heldet dog ikke til tyskernes side! og dagens mand på banen Madrid keeper Iker Casillas hev endnu en redning op af hatten!

Gladbach manager var meget overrasket over den spillestil, som blev benyttet af Madrid, og mener at nederlaget måske kan skyldes, at de to managere aldrig har spillet mod hinanden før! Og den efter følgende trænings kamp, mellem de to hold, endte da også 5-2 til Gladbach! Så et nederlag, da det talte på 4-3 og en sejer på 5-2 i en ladder! Giver desværre ikke videre adgang!

Så faktum er, at Madrid er videre og Gladbach nu kun har BMT at kunne vinde! Da 1.div sejeren allerede er så godt som sikret!

Men tillykke til Real Madrid! og held og lykke i cuppen!
Og tak for en god kamp!

Og fedt at se, man har overskud, til at give en rematch!


NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 21 May 2007 :  13:08:09  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
dette referat skal på forsiden og ikke på forum....


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 21 May 2007 :  13:28:17  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tak for kampen, Dennis - husk nu at nr. 2 ladder endte 1-1

Pudsigt nok har jeg heller aldrig spillet mod dig, så er glad for at kunne hive en sejr hjem mod en forholdsvis ukendt modstander, og glæder mig til et eventuelt opgør i BMT


Edited by - Tem on 21 May 2007 13:30:37
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 21 May 2007 :  14:58:54  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
dette referat skal på forsiden og ikke på forum....


Er på job, og gad ikke vente på, at det kom på siden! og dette er mere også en TAK for en god kamp ting!

quote:
Dennis - husk nu at nr. 2 ladder endte 1-1


Det er rigtig nok! Men hånden på hjertet! Så ved vi nok godt begge, hvem der skulle ha vundet? ikk...?!

Men lige meget! Det er fortid nu jo! Og jeg må bede de skuffede drenge om at se frem i tiden! Selvom det er meget skuffet!

Du har ret! Det er svært, at spille mod en, som bruger en helt anden spillestil, end hvad man er van til bliver brugt! Specielt, når du nu, bruger den så godt! Så det var faktisk en rigtig sjov kamp at spille syns jeg!

Men er nu sikker på, jeg har fået styr på dig! Så ja, håber da jeg kan få hævn i en BMT Semifinale? For med et 4-3 nederlag og så en 5-2 sejer! Ville jeg jo være gået videre! Men det er jo det fede ved cup kampe! At der kommer disse tætte kampe!

Men tak for kampen! og held og lykke!
Jeg holder med MADRID i cuppen!!!

LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ ÅL

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører



237 Posts

Posted - 21 May 2007 :  17:23:20  Show Profile  Reply with Quote
Dennis "Mourinho" Nordenbøl

Han vil aldrig helt indse at den anden bare ER bedre

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.118.254.94