FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Spillefil T3 og opdaterede hold
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Spillefil T3 og opdaterede hold
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 26 May 2007 :  17:21:13  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Der mangler 2 runder af T2, det er på tide at starte en debat som en spillefil til T3.

Jeg mener stadigvæk at spillerne skal have mere boldkontrol, de er stadig meget sløve til at tæmme bolden og aflevere.

Personligt håber jeg at vi kan få valgt den Barca fil som blev nedstemt i T2.

Samtidigt håber jeg at der er en sjæl som er villig til at lave det som Bo gjorde inden T2, at opdatere hold. Måske Bo er villig til en omgang mere.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 26 May 2007 :  18:40:18  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg syns Bo gjorde er SUPER arbejde! Og håber meget, at han er frisk på en ny omgang!!

GO BO GO BO GO BO GO BO GO BO!!!!!!!!

Og ja, er ening! Væk med den her super angriber fil, som giver alt for mange tilfældigheder!!!

Barca filen er perfekt!!!!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 26 May 2007 :  18:42:17  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
ening = enig!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 26 May 2007 :  18:52:56  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by NordenDK

Jeg syns Bo gjorde er SUPER arbejde! Og håber meget, at han er frisk på en ny omgang!!

GO BO GO BO GO BO GO BO GO BO!!!!!!!!

Og ja, er ening! Væk med den her super angriber fil, som giver alt for mange tilfældigheder!!!

Barca filen er perfekt!!!!



LOL barcelona filen er da den klammeste hvor 2 spiller løber fra alle andre og sætter den ind hver gang.

så var T1 filen bedre

Go to Top of Page

UltraAaB21
Grusbane fejeknægt



13 Posts

Posted - 28 May 2007 :  23:53:37  Show Profile  Reply with Quote
T1 filen er da seriøst for latterlig. De er jo alle fede, og man kan ikke løbe forbi en eneste af de andre spillere fordi alle løber lige stærkt. Synes denne fil vi bruger i øjeblikket er god. Men rigtigt nok at der er mange tilfældigheder

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 29 May 2007 :  07:37:24  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
med T1 filen kunne agriberne kante forsvarene og trække ind foran, det kan de ikke nu. men oki fedt nok at angriberne bliver indhentet af forsvarene med alt de long ball og offsidebugs tricks.

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 29 May 2007 :  08:27:26  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
EA proklamerer med at man med det rette løb og den rigtige timing kan komme forbi en forsvarsspiller.

Det synes jeg er vildt fedt, for det er jo også realistisk at Lionel Messi løber en smule hurtigere end Paolo Maldini.

Jeg stemmer klart for barca-filen.
T1 filen var ikke en fodbold-fil.
T2 filen er fyldt med tilfældigheder. Jeg testede den mod Leverkusen lige da i lagde den ud, jeg tabte 3-4 i en kamp hvor seks af målene blev scoret på tilfældigheder, og vild returbolde hvor angriber i hvilken som helst vinkel kan dreje den ind. Jeg skrev det på forum men ingen hørte og mange som stemte havde aldrig prøvet filen "men den så jo go ud?"..

Løs alle problemer, og lad os spille med de spillere som FIFA i begyndelsen gav os. Jeg synes f.eks. ikke at Victor Valdes er dårlig selvom han kun har 84 men det ved jeg at jeg er den eneste med den holdning.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

UltraAaB21
Grusbane fejeknægt



13 Posts

Posted - 29 May 2007 :  09:57:26  Show Profile  Reply with Quote
Problemet med Barca, er jo bare at du så tosset du vil kan spille den op til Eto'o og Ronaldinho, og så kan de tæmme den ligemeget hvad...

Og nu ved jeg jo selv fra vores kampe med Bury, hvor let han løber fra/udenom mit forsvar, ´hvor jeg ikke har en chance for at følge med. Hvis man satte farten ned på angriberne, så ville tingene være mere fair.

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 29 May 2007 :  11:20:18  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg vil gerne opdatere holdene igen så dem der ønsker det kan få de spillere på holdet som de ønsker.
Claus Gotfred er database masteren, dvs det er ham som laver alle holdene ens m.m.
Jeg holder 100% på at forsvarene i det mindste skal være hurtigere end angriberne. En Barcelona fil hvor angriberne er langsommere en forsvarene kunne være noget at gå efter syntes jeg...

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 29 May 2007 :  14:23:37  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Nu har jeg været inde i databasen og kigge.. Det viser sig at forsvarerne er 195 cm høje og resten af holdet 180 cm (målmand ikke inkluderet).

Jeg synes at der er for stor højde forskel på spillerne.. De burde allesammen være lige høje, eller også burde forskellene formindskes.

Mht til Barca fil ville jeg kunne forlige mig med at angriberne og forsvaret enten løb lige stærkt, eller forsvaret løb marginalt hurtigere end angrebet. Tidligere har der været kæmpe forskel på forsvar/angerb i hurtighed, og det ødelægger bare filen.

Enig i at T1 filen var for kedelig, og T2 filen er for tilfældig.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 29 May 2007 14:24:30
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 29 May 2007 :  14:46:18  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
aarhg flk forstår det ikke ..

EA lavede med FIFA 07 den feature at man med det rette løb og den rette timing som angriber kan løbe hurtigere ..

Det handler om at øve sig utroligt meget og vide hvordan man skal time sine løb. DMT-kampe er meget mere målrige end normale EA-kampe pågrund af tilfældigheder - altså er det muligt at dække op for det meste ..

Det er bare jer tosser som ikke spiller ordentligt forsvarsspil og som ønsker at i skal kunne undgå de fleste mål ved blot at trykke på løbeknappen. Synes det er vildt fedt at man kan udnytte spillernes hurtighed ligesom i virkeligheden.

Som i mit eksempel er Messi hurtigere end Maldini, men det betyder ikke altid at han kommer forbi ham. Der er så meget andet i dette spil, at jeg synes det er lamt at man faktisk fjerner de fede features fordi flertallet ikke kan spille ordentligt forsvarsspil.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 29 May 2007 :  15:55:45  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

aarhg flk forstår det ikke ..

EA lavede med FIFA 07 den feature at man med det rette løb og den rette timing som angriber kan løbe hurtigere ..

Det handler om at øve sig utroligt meget og vide hvordan man skal time sine løb. DMT-kampe er meget mere målrige end normale EA-kampe pågrund af tilfældigheder - altså er det muligt at dække op for det meste ..

Det er bare jer tosser som ikke spiller ordentligt forsvarsspil og som ønsker at i skal kunne undgå de fleste mål ved blot at trykke på løbeknappen. Synes det er vildt fedt at man kan udnytte spillernes hurtighed ligesom i virkeligheden.

Som i mit eksempel er Messi hurtigere end Maldini, men det betyder ikke altid at han kommer forbi ham. Der er så meget andet i dette spil, at jeg synes det er lamt at man faktisk fjerner de fede features fordi flertallet ikke kan spille ordentligt forsvarsspil.



Tosser??? hvem snakker du om???

Løbeknappen i forsvaret??? er du tosset???


Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 29 May 2007 :  16:16:35  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

Det viser sig at forsvarerne er 195 cm høje

Ahh - har også altid synes, at Roberto Carlos så unaturlig ud

Mht. fil så har jeg altid været for Barca-filen...

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører



181 Posts

Posted - 29 May 2007 :  17:10:04  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg stemte selv på barca filen op mod denne T dog uden at have prøvet nogle af filerne, men jeg mener stadig at barca filen ville have været et bedre valg end denne! jeg ville klart stemme for en barca fil igen til næste T

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 30 May 2007 :  08:27:39  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:
Originally posted by mbury

aarhg flk forstår det ikke ..

EA lavede med FIFA 07 den feature at man med det rette løb og den rette timing som angriber kan løbe hurtigere ..

Det handler om at øve sig utroligt meget og vide hvordan man skal time sine løb. DMT-kampe er meget mere målrige end normale EA-kampe pågrund af tilfældigheder - altså er det muligt at dække op for det meste ..

Det er bare jer tosser som ikke spiller ordentligt forsvarsspil og som ønsker at i skal kunne undgå de fleste mål ved blot at trykke på løbeknappen. Synes det er vildt fedt at man kan udnytte spillernes hurtighed ligesom i virkeligheden.

Som i mit eksempel er Messi hurtigere end Maldini, men det betyder ikke altid at han kommer forbi ham. Der er så meget andet i dette spil, at jeg synes det er lamt at man faktisk fjerner de fede features fordi flertallet ikke kan spille ordentligt forsvarsspil.



Tosser??? hvem snakker du om???

Løbeknappen i forsvaret??? er du tosset???





Jeg ved ikke hvad den hedder på et joypad, men på keyboard bruger man E til at løbe med.

Og i øvrigt BL. Håber du dummer dig en dag igen, så du kan komme ud af dette community. Du laver ikke andet end at belaste ledelsen med alle de klager der kommer mod dig, og irrterer folk med dine en mia. kampproblemer - for jo - der er altid noget galt med dig. Kan du ikke bare prøve at holde dig lidt i ro - stop din posthunting - lad vær med at skrive hvis du ikke har noget fornuftigt at sige og så generelt opfør dig som en mand på 35. Det skulle man virkelig ikke tro. Sorry m8, men du gør min hverdag dårligere, og stortset hver post får min lyst til at spille DMT mindre og mindre.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng



57 Posts

Posted - 30 May 2007 :  08:46:26  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

EA proklamerer med at man med det rette løb og den rigtige timing kan komme forbi en forsvarsspiller.

Det synes jeg er vildt fedt, for det er jo også realistisk at Lionel Messi løber en smule hurtigere end Paolo Maldini.



Det er bare ikke særligt realistisk at Pablo Maldini placerer sig så elendigt at Messi får lov til at løbe fra ham hver gang.

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.129.210.17