FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Fairplay
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Fairplay
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 30 May 2007 :  12:03:45  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
Herefter vil jeg quitte alle mine kamper hvor jeg kommer under med 3 mål eller mere. Og nægte at spille resten af kampen. Man kan faktisk tjene på det.Se selv FCK i supercup. Resultatet skulle egentlig været 10-2

Quit kommer nøyaktigt når jeg scorer til 5-2..

Selv har jeg quittet en kamp mod Jesper Gjerstrup hvor jeg lå under 4 eller 5 - 0 til pause. Men jeg bliver opfordret til at spille resten af kampen. Og gør det. Synes ledelsen denne opførsel er godkendt eller ?




Edited by - Vidar Rekdal on 30 May 2007 12:07:46

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 30 May 2007 :  12:06:07  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
har ledelsen fået noget klage mail?

er du ikke videre ligemeget hvad?

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 30 May 2007 :  12:08:47  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
Nej men jeg sendte ind resultat 10-2..og ja jeg er videre ligemeget men skal man gøre sådan uden at få straf ?

Da kan man gøre sådan i alle cups.Hvor man ligevel er ude.Og det skal jeg selv gøre for da kan jeg bare pege til denne kamp. Og si at FCK kom unna med det hvorfor skal ik jeg .


Edited by - Vidar Rekdal on 30 May 2007 12:10:59
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 30 May 2007 :  12:35:07  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address
Tror du skal sende en mail til ledelsen, det er vidst ikke dette forum er til.


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 30 May 2007 :  12:38:53  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
fck havde også sin side af sagen og du sendte ikke nogen klage mail.

som anders heggen ville have sagt:

du vant.. slutt å klag

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.133.132.43