FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - HAMACHI!!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 HAMACHI!!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/5

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 23 Nov 2005 :  18:58:47  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by OnyX
Helt enig... Jeg nægter at spille med low details og slet ikke at tale om 640*480! selv 800*600 er forholdsvist grimt.

Det er fint hvis man vil sætte grafikken ned således at man kan gøre sin hobby til et arbejde, men hvis man spiller for sjov så holder det altså ikke at man spiller med noget der kunne komme fra stenalderen!



- det er bare ikke særligt sjovt at spille med lag, så netop fordi man spiller for sjov, så bør man da gøre hvad man kan på begge sider, for at undgå lag.

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 23 Nov 2005 :  19:44:43  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis nu du læser mit indlæg igennem en gang til så nægter jeg jo ikke at sætte mit opløsning ned. Men jeg mener bare at jeg ikke er fan af at sætte opløsningen ned for hos mig er der ingen forskel på om begge har samme opløsning eller at jeg sætter den som jeg vil. Derudover har jeg heller ikke hørt noget fra dem jeg har spillet med, om at de skulle have oplevet ekstra meget lag. Igen.... Det er blot min holdning da jeg ikke har oplevet géner i 06 der tyder på grafisk indvirkning. Stivnakket... ork jo! Men det er kun med dig...

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 23 Nov 2005 :  20:19:09  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fair nok, du nægter ikke ligefrem. Jeg beklager at jeg anklagede dig for det.

Jeg er dog stadig overbevist om at grafikken har en stor sammenhæng med lag i online spil - det er helt sikkert min erfaring imod flere forskellige spillere.

Det er utroligt ærgeligt at det skal være sådan, og jeg kan da godt forstå at folk som dig med en monster pc med farlig fint grafik kort synes det er kedeligt at spille på lav gfx settings.

Desværre er ea kun ude efter pengene (som alle andre firmer og alle mennesker, inkl mig selv), så de har fokuseret deres udvikling på konsol-markedet, og så laver de så de her halvhjertede pc-porteringer bagefter. Dermed får vi uheldigvis sådan en gang hø at spille med. øv.

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  10:05:06  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nå, men nu forsøgte jeg så igen igår at nå en endelig konklusion.
Min Cup kamp mod AC Milan:

- Hamachi... Uden at aftale opløsning starter vi op. Jeg har 1024x768 høj. Det lagger for meget til at spille syntes jeg så jeg afbryder. Jeg spørger til hans opløsning og sætter den til det samme. Begge med 800x600 low nu. Der er meget lag og jeg afbryder igen da det ikke er til at spille en ordentlig kamp. Lagget er det samme...
Uden at sige noget sætter jeg nu min til 800x600 høj. Og vi aftaler at spille på hans direkte IP. Der er lag men ikke lige så meget så vi gennemføre kampen.

Senere spiller jeg en træningskamp mod Notts City. Det kørte som hånd i hanske trods vi begge spillede med 1024x768 høj... Kan stadigt ikke forholde mig til lag kontra opløsning... Holder stadigt på at det er folks linier der har flaskehalse.. Eks. Stofanet og fællesantenner...


Edited by - daugaard on 24 Nov 2005 10:24:58
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  10:23:46  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
helt enig bo. helt enig bo . helt enig bo.

Det er liniene.


Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører



237 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  10:48:32  Show Profile  Reply with Quote
Daugaard>> Det var skam en ladder og du tabte 3-1 :)

Men men.. Jeg har Cybercity - Har næsten ingen probs med Lag.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  11:00:56  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hamachi hjælper ik -
Det er bare Placebo.
Og hvorfor skulle det hjælpe
Linierne er fortsatt de samme.

Skal smide en mail til Ea så de kan svare mig hvad slags grad af gfx som går i online spill.

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  11:04:26  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Murphie75

Daugaard>> Det var skam en ladder og du tabte 3-1 :)

Men men.. Jeg har Cybercity - Har næsten ingen probs med Lag.


Ja ja.... men stadig træning... Men revance snarrest da det er kanon at spille med en som har en ordentlig linie så det ikke lagger...

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  11:10:34  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Heysa- Vi spiller en turnering her i Danmark der hedder DMT.
Vi møder meget lag under spilling online. Det jeg lurer på er om det i noen grad kan være GFX indstillinger i spillet der laver lag , eller om det bare er internæt linierne. Bliver der sendt noget GFX over internæt ?

Ved og sætte ned opløsning så mener nogle at lag bliver mindre.
Måske bare de tenker det , eller kan det være det ?

Så er problemet Hardware eller Internæt ? Eller måske en mix .

Takker for svar.

Jeg er selv norsk så undskyld for dårlig dansk. Denne har jeg sendt til EA.dk nu. Så får vi se hvad dem svarer.

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  12:40:00  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
altså

Når jeg spiller så er det stort set altid de samme personer hvor kampene kører godt og de samme personer hvor det lagger....

fx når jeg spiller mod Jesper eller anders n så kører det altid upåklageligt, uanset opløsning (selvfølgelig en opløsning hvor computeren kan følge med).

men hver gang jeg møder fx stonie, tim eller norwich så kører det af pommerens til......

Der er flere ting i dette, kunne jeg forestille mig.
Der er en forskel når man skal spille og de respektive duelanter har 2 forskellige udbydere. (Både jesper, anders n og jeg har CC)


I fifa 2005 spillede jeg 800x600low, fordi jeg synes at det flød bedst. Jeg har sådan set altid spillet med low details. Det er bare en vane sag, hvis jeg er helt ærlig synes jeg at det bliver grimt hvis jeg sætter details til medium eller høj....

Man kan kun appellere at folk vælger en opløsning som passer til deres computer, så den kan køre spillet rent..


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  14:16:06  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
når jeg vælger low 800 skod så ser Real madrid spillerne ud som nogle q-tips ( ørerensere) Da kan man sagtens spille international soccer på commodore 64

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  14:39:36  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Jeg kan heller ikke finde hoved og hale idet, det ser ikke ud til at der nogen løsning der bare fjerner alle problemer.

I min ende af skærmen kører spillet bedst når jeg spiller med en opløsning der hedder 1024*760 og medium details. Når jeg spiller denne så klager modstanderne jævnligt over lag, Hamachi har dog minimeret den lidt.
Hvis jeg spiller med 800*600 og low, så klager mine modstandere mindre over lag end før, til gengæld kører spillet dårligere hos mig.

Skal dog lige have testet 800*600 medium en af dagene....

Men det er skidt ....



Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  15:43:43  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ
men hver gang jeg møder fx stonie, tim eller norwich så kører det af pommerens til......



Jeg har generelt de der små pauser (hvilket også er pisseirriterende for mig, hvis nogen skulle være i tvivl), og mine kampe kører generelt godt nok, hvis man ser bort fra dette. Har også CyberCity, og skal nok få snakket med dem om det...

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ



1316 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  15:56:28  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvad med at spille på et mindre stadion?

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Strudal
Fast mand på førsteholdet



488 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  16:29:33  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja og hvad med og fjerne tilskuer og det grønne på banen helt ærligt hvad sker der mand???
jeg spiller mine kampe i den opløsning jeg syntes er bedst, hvis det lagger hos min modstander må han jo bare stoppe kampen og sige det, ellers er jeg kold, fordi jeg er så træt af at man skal købe et spil til 400 kr næsten og så skal det ligne lort når man spiller, hvis folk spiller kampen færdig og brokker sig over meget lag!!! Bare ærgeligt, det er deres opgave at stoppe kampen ikke min.

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page
/5 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.194.57